Sehat Heritage: Pengalaman pengguna mengamalkan kopi Al-habbatus Sauda

Wednesday, September 10, 2014

Pengalaman pengguna mengamalkan kopi Al-habbatus Sauda







Sejak mengamalkan Kopi Al-Habbatus ni Alhamdulillah banyak perubahan yang saya dapat.
Antara perubahan yang ketara yang boleh saya kongsikan ialah:

---Kesan yg paling ketara ialah badan bertenaga walaupun tak cukup tidur dan rehat. Saya boleh bangun pukul 5 pagi walaupun tido lambat pukul 3pagi, still bertenaga untuk bangun memandangkan anak saya yang pertama tu susah sangat tido malam. Asyik berjaga malam je. Still boleh buat kerja harian macam biasa walaupun ada baby kecil. 

---Susu badan pulak melimpah ruah. banyak sangat keluar. Baby saya cukup susu dia. tak payah pergi beli supplement mahal-mahal. modal hanya RM26.90 sahaja!

---Alahan resdung saya juga makin kurang. Sekarang nak kemas sawang,habuk tak lagi jadi masalah. Tak payah lagi pakai mask untuk tutup hidung. 

---Masalah tekanan darah rendah pun makin ok walaupun ada lah juga penyakit tu datang hinggap, tapi dah tak sekerap dulu. Siapa kata tak boleh minum kopi kalau selalu sakit kepala? sebenarnye ada cara dia kalau nak minum kopi ni. kene pelan-pelan kayuh. dah serasi dengan badan baru boleh bedal kaw2 punye. huhuhuhu. sebab dia nak ambil masa nak adapt dengan badan kita.

---No more period pain! ni paling best! huhuhu


Zarith-28, Pahang.

No comments:

Post a Comment