Sehat Heritage: Testimoni Pengguna

Thursday, September 25, 2014

Testimoni Pengguna




"Dulu saya mengalami masalah kahak yang banyak. Ada member syorkan kopi-o Habbatus-Sauda ini pada saya. Saya cubalah. Mujarab! Alhamdulillah..." -Azman, 40 

"Kitaran haid saya tidak teratur (hampir 2 bulan baru haid). lepas amalkan kopi-o Habbatus-Sauda haid saya teratur mcm biasa (sebulan sekali). saya juga sering "bersemangat" untuk bersama dengan suami. suami saya juga mengamalkannya" Wani, 26 

"Sebelum ini saya tergelincir di tepi mesin basuh. Terasa sangat sakit di tulang sendi lutut. Hampir 6 bulan saya tahan sakit. Setelah saya mengamalkan kopi-o Habbatus-Sauda ini tidak sampai sebulan, sakit lutut saya pun hilang sepenuhnya. Sakit kepala pun dah ok. Pembuangan air besar pun lawas. Memang berkesanlah..." Hadi, 18 

====================================================
 SMS/Whatsapp Kod SH ke 0122025014 untuk keterangan lanjut 
=====================================================

Berminat menjadi Ejen/Stokis?  UNTUNG LUMAYAN!!  TIDAK PERLU BELI BANYAK!!  PELUANG TERHAD !! 

====================================================
SMS/Whatsapp Kod SH ke 0122025014 untuk keterangan lanjut
=====================================================

 Kebaikan Al habbatus Kopi O 

* Mengurangkan kolesterol
* Menambahkan kecergasan fizikal
* Membekalkan vitamin
* Mengembalikan tenaga
* Menguatkan imun badan
* Menghalang daripada serangan penyakit kronik

#kopi #sakitsendi #gout #tekanandarahtinggi #letih #bertenaga #sembelit#senggugut #habbatussawda #kolestrol


No comments:

Post a Comment